نرم افزار Logo Web Editor برای طراحی صفحات وب مورد نیاز برای مانیتورینگ سیستم های کنترل طراحی شده با مینی پی ال سی لوگو زیمنس سری ۷ و ۸ مورد استفاده قرار میگیرد.

همانطوریکه میدانیم, کنترلر لوگو زیمنس دارای وب سرور داخلی است و میتوان از طریق مرورگر وب, به پارامترهای آن دسترسی داشت. از این قابلیت برای کنترل سیستم هایی که با لوگو پیاده سازی شده اند,  از طریق موبایل, تبلت یا کامپیوتر استفاده میشود. صفحات وب را میتوان با روشهای رایج برنامه نویسی وب, ایجاد نمود که البته مستلزم داشتن دانش برنامه نویسی وب می باشد. با استفاده از ادیتور وب لوگو, دیگر نیازی به دانش برنامه نویسی وب نیست. کافی است صفحات مورد نیاز را مثل برنامه HMI طراحی نموده و روی لوگو دانلود کرد.

صفحات وب را علاوه بر خود لوگو, میتوان روی فضای ابری شرکت آمازون نیز دانلود کرده و استفاده نمود. بدین ترتیب میتوان چند لوگو را با یک ادیتور براحتی مانیتور کرد. برای اینکار باید از سرویس فضای ابری آمازون یا AWS استفاده کرد.

نرم افزار Logo Web Editor امکان ایجاد صفحات وب با استفاده از کنترلرهایی دیجیتال و آنالوگ نظیر, شستی یا کلید,  گیچ, تانک, بارگراف, اسلایدر, تصاویر و … را براحتی فراهم میسازد.

همچنین این نرم افزار دارای کتابخانه نسبتا کاملی برای گرافیک های مختلف مورد نیاز برای طراحی صفحات وب و استفاده از آنها در کنترل های مختلف میباشد.