سئوالات متداول لاله زار آنلاین

تنظیم اتوماتیک پارامترهای موتور توسط درایو V1000 یاسکاوا

برای کنترل هر چه بهتر الکتروموتورها, نیاز به شناسایی و تعریف دقیق پارامترهای موتور به درایو داریم. بعضی از این پارامترها نظیر توان نامی, جریان نامی, سرعت موتور و ولتاژ نامی روی پلاک موتور توسط سازنده مشخص میشود و برای پارامترهای دیگر باید به سراغ مستندات فنی هر الکتروموتور میرویم. این عمل علاوه بر صرف انرژی, مستلزم داشتن دانش کافی برای استخراج پارامترهای ریز و درشت موتور از دیتاشیت ها و مستندات فنی سازنده می باشد.

قابلیت اتوتیونینگ درایو, امکان شناسایی پارامترهای موتور با اندازه گیری مستقیم آن توسط اینورتر را فراهم می سازد. برای این منظور, تابع Auto Tune در دو حالت دورانی و ساکن میتواند اجرا شود. در حالت دورانی, اینورتر با راه اندازی الکتروموتور, پارامترهای مورد نیاز خود را اندازه گرفته و در رجیسترهای خود ذخیره میکند. با توجه حرکت موتور حین اندازه گیری, قبل از اجرای اتوتیونینگ باید از آسیب نرسیدن به سیستم مکانیکی حین حرکت اطمینان حاصل کنیم.

در صورتیکه احساس کنیم ممکن است حین حرکت آزمایشی درایو, مشکلی متوجه بقیه سیستمهای متصل به الکتروموتور شود, باید عمل Auto Tune را در حالت ایستا یا ساکن انجام دهیم. در این حالت اینورتر بدون راه اندازی موتور, اقدام به شناسایی پارامترهای آن میکند.

ویدیوی زیر که توسط لاله زار آنلاین به فارسی ترجمه و زیر نویس شده است, روند کامل اجرای Auto Tune درایو V1000 یاسکاوا را نشان می دهد:

فروشگاه اینترنتی برق لاله زار آنلاین, علاوه بر تامین محصولات یاسکاوا, خدمات مهندسی اینورتر و سروهای یاسکاوا را در ایران ارائه میدهد. اگر در خصوص اینورتر V1000, سئوالی دارید, میتوانید به سئوالات فنی اینورتر V1000 مراجعه کنید و یا مسئله خود را با ما در میان بگذارید. قطعا تمام تلاش خود را برای حل مشکل شما به کار می بندیم.یپ